Projectinrichting
voor elk startpunt
Totaaltraject
Nog geen idee? Deel alle wensen, ideeën en merkwaarden met ons. We ontwikkelen dan een ontwerp voor het nieuwe kantoorinterieur. Op basis van dit plan gaan onze projectinrichters dimensioneren, materialiseren en globaal begroten. Keuzes gemaakt? Dan bepalen we het definitieve budget en bewaken dit. Complete projectinrichting, zonder zorgen.
Deeltraject
Ligt er al idee, of is er al een eigen interieurarchitect in beeld? Dan vertalen we de ontwerpen in een efficiënt uitgevoerd en haalbaar project. Met onze kennis en ervaring weten we hoe eventuele obstakels zijn te voorkomen of op te lossen. Bijvoorbeeld tijdens de materiaalkeuze, logistiek en montage. Het hele project van a tot z geregeld.
Meubilair
Passend kantoormeubilair nodig? Kies uit stoelen, tafels, bureaus, kasten en veel meer. Kwaliteit van praktisch alle bekende merken. Heeft duurzaam of circulair inrichten prioriteit? We werken met veel partners die onder meer hergebruikte materialen of refurbished meubilair bieden. En we ontzorgen naar wens met levering, plaatsing en montage.
We maken het af met kantoorartikelen
Buropoint levert een uitgebreide collectie kantoorartikelen en facilitaire artikelen. Van ergonomische bureaustoel tot nietmachine en van kassa’s tot randapparatuur voor computers. Kantoorbenodigdheden zijn te bestellen vanaf 75 euro zonder verzendkosten in onze webshop.
Onze specialismen
Concept
Of je nu nieuw bouwt, uitbreidt of je werkomgeving een flinke make-over wilt geven: laat je inspireren en verrassen met een interieurconcept. Op basis van je eisen en wensen creëert ons designteam een interieurconcept en werkt dit uit in een 3D-beleving.
Ontwerp
Op basis van de dimensies van je bedrijfspand en je wensen zoals aantallen werkplekken, loungeruimtes, bespreekruimten, bedrijfskantine et cetera ontwerpen we een interieurbeleving die eenheid uitstraalt en je merkgevoel versterkt.
Materialisatie
Of wij nu het design hebben verzorgd of je hebt al een ontwerp: in beide gevallen kijken we naar de materiaalkeuzes en de maakbaarheid. Daarbij kijken we naar het budget en de mate van gebruik. In deze fase stellen we een stuklijst op van alle zaken die nodig zijn voor de realisatie.
Realisatie
Aan de slag! Op basis van de planning die we samen opstellen, kunnen we meters gaan maken. We gebruiken onze ruime projectervaring om de prioriteit te bepalen en stappen vooruit te denken in het proces. Desgewenst verzorgen we de volledige inkoop, de productie van maatwerkdelen en de montage.
Coördinatie
Succes is never a straight line: gaandeweg het proces kunnen er uitdagingen ontstaan. Nauwe samenwerking met betrokken partijen zoals stoffeerders, elektriciens, stukadoors en aannemers is dan cruciaal. De planning en uitvoering van logistiek (transport en tijdelijke opslag of afscherming indien nodig) kunnen we verzorgen.
Meubilair
Bij het inrichten van werkomgevingen speelt meubilair een belangrijke rol. Naast de functionele aspecten brengt het sfeer en deelt het de ruimte in. We leveren een ruim scala aan merken in diverse prijsklassen. Van praktisch en ingetogen tot sfeervol of uitgesproken design.