Buropoint Kantoorartikelen
Alle kantoorartikelen onder één dak
Kantoorartikelen zijn onmisbaar binnen uw organisatie. Maar hoe zorgt u er voor dat u intern niet te veel tijd kwijt bent met het bestellen en distribueren hiervan? Daarvoor schakelt u Buropoint in!
Ontzorgen van uw organisatie
Wij zijn de ideale partner voor elke onderneming die zich wil focussen op haar core business. In de praktijk betekent dit dat u slechts één contact of loket nodig heeft voor alles in en rondom uw kantooromgeving. Wij zijn als geen ander in staat uw bestelproces te vereenvoudigen, dat scheelt u tijd en geld.
Door onze samenwerking met Quantore kunnen wij u de keuze bieden uit een zeer ruim assortiment aan kantoorartikelen. Van schrijfblokken en toiletpapier tot verpakkingsmateriaal en enveloppen. Al uw kantoorartikelen met een paar muisklikken binnen handbereik.
Kernwaarden
Onze service kenmerkt zich door:
- Snelle en betrouwbare levering (bestelling voor 15:30 uur is levering de volgende dag)
- Zeer ruim assortiment
- Persoonlijk contact
- Bestelgemak – tijdens kantooruren altijd telefonisch bereikbaar en 24/7 bestellen via de webshop
Heeft u een vraag? Laat het ons weten, onze specialisten worden graag uitgedaagd!
Wij ondersteunen u ook graag op het gebied van Projectinrichting. Wij verzorgen uw complete werkplek!
Benieuwd hoe wij u kunnen ontzorgen?
Neem vrijblijvend contact op!

Projectinrichting
Thuiswerken op kantoor
Webshop
Bestel online alle benodigdheden voor op de werkplek