Buropoint anderhalve-meter-kantoor

Werken op kantoor tijdens het Nieuwe Normaal
Home » Het anderhalve-meter-kantoor

De term anderhalve meter- economie is de afgelopen maanden een veelbesproken onderwerp. 
Overal wordt gezocht naar een juiste invulling voor het “nieuwe normaal”. Zo ook op het kantoor.

 

Uw kantoor Corona-proof

Het thuiswerken werkt in veel gevallen prima maar we missen zo langzamerhand het contact en de gezelligheid met onze collega’ s.

Er worden diverse maatregelen genomen om weer naar het werk te kunnen. Denk aan desinfectiezuilen, verscherpte schoonmaakprotocollen, in shiften op kantoor werken en digitaal vergaderen. Dit zijn veelal tijdelijke aanpassingen die relatief eenvoudig te organiseren zijn. Een grotere uitdaging is het realiseren van de daadwerkelijke anderhalve meter afstand en duurzame oplossingen om het anderhalve meter- kantoor vorm te geven. De meeste kantoren zijn hier niet op ingericht en dienen te worden aangepast.

Buropoint ondersteunt u graag in het proces om uw kantoor zo snel mogelijk in te richten op het “nieuwe normaal”. Van een totaaladvies voor een heringerichte, veilige en duurzame kantooromgeving tot aan de plaatsing van signing en diverse desinfectie oplossingen.

Hoeveel is anderhalve meter afstand?

Anderhalve-meter-kantoor

Integrale aanpak

Het ‘anderhalve meter- kantoor’ concept van Buropoint is een integrale aanpak waarbij er stapsgewijs volgens de richtlijnen van het RIVM op diverse manieren vorm wordt gegeven aan de ideale werkomgeving . Hierin worden verschillende uitgangspunten behandeld. Deze vormen samen een maatwerk plan voor de kantooromgeving.

De 5 hoofdonderwerpen van het corona-proof maatwerkplan:

Corona virus signing op kantoor

Communicatie & Signing

Communiceer in duidelijke en heldere vorm

Corona virus aantal mensen op kantoor

Bezetting op kantoor

Een goede balans tussen “op kantoor” en thuiswerken

Corona virus handen wassen

Schoonmaak & Hygiëne

Aangepast schoonmaakprotocol

Corona virus kantoor ruimte indelen

Ruimte – indeling

Elke ruimte is uniek en verdient een maatwerk aanpak

Corona virus kantoor digitalisering

Digitalisering & Automatisering

Analoog waar het moet, digitaal waar het kan

Volledig ontzorgd met anderhalve meter maatwerkaanpak

In 5 overzichtelijke stappen zorgen wij voor een compleet en integraal plan welke op maat voor uw kantooromgeving is samengesteld.

 

  1. Middels een digitale meeting bespreken wij de huidige situatie en inventariseren wij de exacte probleemstelling.
  2. Wij beoordelen de werkomgeving aan de hand van de plattegrond en eventuele bezichtiging op locatie. Daarnaast inventariseren we aan de hand van de 5 hoofdonderwerpen hoe de bestaande situatie zo optimaal mogelijk kan worden ingezet om te voldoen aan de huidige richtlijnen.
  3. We vormen een plan van aanpak welke word ondersteund door een 2D plattegrond en mogelijk enkele 3D beelden. Daarnaast vormen we een advies met nodige maatregelen en werkzaamheden.
  4. In overleg maken we een planning en zorgen wij ervoor dat de werkomgeving Corona-proof word gemaakt.
  5. De gemaakte afspraken en aanpassingen worden vastgelegd. In overleg worden deze regelmatig geëvalueerd om te zien of de genomen maatregelen toereikend en werkbaar zijn.
Stap 1
ORIËNTATIE EN BEELDVORMING VAN DE HUIDIGE SITUATIE

  • Intakegesprek
Stap 2
INTEGRALE AANPAK

  • Inventarisatie op locatie 
Stap 3
ADVIES

  • Vlekkenplan en maatwerk aanpak ondersteund door 2D plattegrond en mogelijk enkele 3D beelden
Stap 4
AANPASSINGEN

  • Montage en installatie
i
Stap 5
NAZORG

  • Document met afspraken richtlijnen
Buropoint ondersteunt u graag in het proces om uw kantoor zo snel mogelijk in te richten op het “nieuwe normaal”. Van een totaaladvies voor een heringerichte, veilige en duurzame kantooromgeving tot aan de plaatsing van signing en diverse desinfectie oplossingen.

Download hier één van onze flyers over het nieuwe normaal

Van conceptaanpak tot concrete oplossingen.

Brochure / flyer “Het nieuwe normaal – Het anderhalve meter-kantoor”

Benieuwd hoe wij u kunnen ontzorgen?

Neem vrijblijvend contact op!

Jarno Meijer

Jarno Meijer

Senior adviseur projectinrichting

Kantoorartikelen

De één-loket-gedachte

Documentsystemen

de juiste oplossing voor elke specifieke uitdaging!

Webshop

Bestel online alle benodigdheden voor op de werkplek