Buropoint anderhalve-meter-kantoor
Werken op kantoor tijdens het Nieuwe Normaal
De term anderhalve meter- economie is de afgelopen maanden een veelbesproken onderwerp. Overal wordt gezocht naar een juiste invulling voor het “nieuwe normaal”. Zo ook op het kantoor.
Uw kantoor Corona-proof
Het thuiswerken werkt in veel gevallen prima maar we missen zo langzamerhand het contact en de gezelligheid met onze collega’ s.
Er worden diverse maatregelen genomen om weer naar het werk te kunnen. Denk aan desinfectiezuilen, verscherpte schoonmaakprotocollen, in shiften op kantoor werken en digitaal vergaderen. Dit zijn veelal tijdelijke aanpassingen die relatief eenvoudig te organiseren zijn. Een grotere uitdaging is het realiseren van de daadwerkelijke anderhalve meter afstand en duurzame oplossingen om het anderhalve meter- kantoor vorm te geven. De meeste kantoren zijn hier niet op ingericht en dienen te worden aangepast.
Buropoint ondersteunt u graag in het proces om uw kantoor zo snel mogelijk in te richten op het “nieuwe normaal”. Van een totaaladvies voor een heringerichte, veilige en duurzame kantooromgeving tot aan de plaatsing van signing en diverse desinfectie oplossingen.

Integrale aanpak
Het ‘anderhalve meter- kantoor’ concept van Buropoint is een integrale aanpak waarbij er stapsgewijs volgens de richtlijnen van het RIVM op diverse manieren vorm wordt gegeven aan de ideale werkomgeving . Hierin worden verschillende uitgangspunten behandeld. Deze vormen samen een maatwerk plan voor de kantooromgeving.
De 5 hoofdonderwerpen van het corona-proof maatwerkplan:
Communicatie & Signing
Communiceer in duidelijke en heldere vorm
Bezetting op kantoor
Een goede balans tussen “op kantoor” en thuiswerken
Schoonmaak & Hygiëne
Aangepast schoonmaakprotocol
Ruimte – indeling
Elke ruimte is uniek en verdient een maatwerk aanpak
Digitalisering & Automatisering
Analoog waar het moet, digitaal waar het kan
Volledig ontzorgd met anderhalve meter maatwerkaanpak
In 5 overzichtelijke stappen zorgen wij voor een compleet en integraal plan welke op maat voor uw kantooromgeving is samengesteld.
- Middels een digitale meeting bespreken wij de huidige situatie en inventariseren wij de exacte probleemstelling.
- Wij beoordelen de werkomgeving aan de hand van de plattegrond en eventuele bezichtiging op locatie. Daarnaast inventariseren we aan de hand van de 5 hoofdonderwerpen hoe de bestaande situatie zo optimaal mogelijk kan worden ingezet om te voldoen aan de huidige richtlijnen.
- We vormen een plan van aanpak welke word ondersteund door een 2D plattegrond en mogelijk enkele 3D beelden. Daarnaast vormen we een advies met nodige maatregelen en werkzaamheden.
- In overleg maken we een planning en zorgen wij ervoor dat de werkomgeving Corona-proof word gemaakt.
- De gemaakte afspraken en aanpassingen worden vastgelegd. In overleg worden deze regelmatig geëvalueerd om te zien of de genomen maatregelen toereikend en werkbaar zijn.
Stap 1
- Intakegesprek
Stap 2
- Inventarisatie op locatie
Stap 3
- Vlekkenplan en maatwerk aanpak ondersteund door 2D plattegrond en mogelijk enkele 3D beelden
Stap 4
- Montage en installatie
Stap 5
- Document met afspraken richtlijnen
Download hier één van onze flyers over het nieuwe normaal
Van conceptaanpak tot concrete oplossingen.
Brochure / flyer “Het nieuwe normaal – Het anderhalve meter-kantoor”
Benieuwd hoe wij u kunnen ontzorgen?
Neem vrijblijvend contact op!
