Aanpak van projecten

Home » Berichten » Projectinrichting berichten » Aanpak van projecten

Buropoint hecht veel waarde aan het helder krijgen van uw wensen, behoeften en verwachtingen. Vanaf het eerste contact steken wij hier veel tijd en energie in. Zo kunnen we samen met u de juiste aanpak voor een project kunnen bepalen. Wij scheppen hiermee heldere kaders waardoor wij een succesvolle samenwerking en tevredenheid over het eindresultaat garanderen.

Van enkele werkplek tot totaalinrichting

Allereerst gaan wij een verkennend gesprek met u aan om uw wensen, behoeften en verwachtingen vast te stellen. Op basis hiervan bieden wij u verschillende vormen van service waarbij de aanpak van projecten verschilt. Van losse verkoop tot een volledig totaal concept waarbij alles van ontwerp tot uitvoering wordt verzorgd. Wij werken vanuit service boxen om zo vooraf al meer duidelijkheid te krijgen.

Service box 1

Wij ontvangen een rechtstreekse offerte aanvraag op basis van een concrete vraagstelling. Wij leveren een offerte op basis van uw aangeleverde input, voorzien van producten met specificaties. Bekijkt u eens onze productenpagina voor een overzicht van merken waar wij graag mee werken.

Service box 2

Dit betreft een inrichtingsvoorstel binnen gestelde kaders. Wij plannen een oriënterend gesprek waarbij een situatieanalyse wordt gemaakt. Wij koppelen hierbij uw wensen en behoeften aan bestaande kaders. Uiteindelijk ontvangt u een offerte die voorzien is van een 2D ontwerp.

Service box 3

Na een oriënterend gesprek blijkt dat er sprake is van een vraagstelling waarbij de kaders niet helder zijn. Diverse vraagstellingen worden verder uitgediept. Wij zetten uw wensen en behoeften om naar ontwerpen in 2D en 3D. Dit leidt tot een schetsontwerp, voorlopig ontwerp en definitief ontwerp (ondersteund door mood boards). Daarnaast verzorgen wij maatwerk- en uitvoeringstekeningen. Uiteindelijk komt hier een meubelvoorstel uit voort, voorzien van begroting en planning.

Service box 4

De aanpak van een project in box 4 is gericht op een totaalconcept. Dit wordt ook wel een turn key project genoemd, waarbij wij u volledig kunnen ontzorgen. Wij ontvangen een vraagstelling zonder duidelijke kaders (net als in box 3). Door middel van diverse gesprekken komen wij samen met u tot:

  • Een situatieanalyse, een schetsontwerp, voorlopig ontwerp en definitief ontwerp. Wij leveren deze zowel in 2D als 3D en worden o.a. ondersteund door mood boards.
  • Een meubelvoorstel, voorzien van alle productspecificaties, begrotingen en planning.
  • Naast volledige ondersteuning in de ontwerpfase, bieden wij u ook volledige ondersteuning in de uitvoeringsfase. Wij zorgen voor: presentatie van de plannen aan alle stakeholders, on site projectbegeleiding, samenstelling van het bouwteam en monitoring van de projectvoortgang.

Vond u dit een waardevol artikel? Deel dit dan met anderen!

Benieuwd hoe wij u kunnen ontzorgen?

Neem vrijblijvend contact op!

Jarno Meijer

Jarno Meijer

Senior adviseur projectinrichting

Kantoorartikelen

De één-loket-gedachte

Documentsystemen

de juiste oplossing voor elke specifieke uitdaging!

Webshop

Bestel online alle benodigdheden voor op de werkplek