Aanpak van projecten

Home » Aanpak van projecten

Bij Buropoint hechten we veel waarde aan het helder krijgen van uw wensen, behoeften en verwachtingen. Vanaf het eerste contact steken wij hier veel tijd en energie in zodat we samen met u de juiste aanvliegroute voor een project kunnen bepalen. Dit schept heldere kaders waardoor wij een succesvolle samenwerking en tevredenheid over het eindresultaat garanderen.

Allereerst gaan wij een verkennend gesprek met u aan. Afhankelijk van de vastgestelde wensen, behoeften en verwachtingen bieden wij u verschillende vormen van service. Van losse verkoop tot een volledig totaal concept waarbij alles van ontwerp tot uitvoering wordt verzorgd. Om duidelijkheid te krijgen werken wij met een aantal service boxen. In het kort:

Service box 1: Rechtstreekse offerte aanvraag op basis van een concrete vraagstelling. Wij leveren een offerte op basis van uw aangeleverde input, voorzien van producten met specificaties.

Service box 2: Inrichtingsvoorstel binnen gestelde kaders. Er vindt een oriënterend gesprek plaats waarbij een situatieanalyse wordt gemaakt. De wensen en behoeften worden gekoppeld aan bestaande kaders. Wij leveren een offerte die voorzien is van een 2D ontwerp.

Service box 3: Volledig interieurontwerp. Na een oriënterend gesprek blijkt dat er sprake is van een vraagstelling waarbij de kaders niet helder zijn. Diverse vraagstellingen worden verder uitgediept. Uw wensen en behoeften worden, rekening houdend met omgevingsfactoren, mogelijkheden en beperkingen, omgezet naar ontwerpen in 2D en 3D. Dit leidt tot een schetsontwerp, voorlopig ontwerp en definitief ontwerp (ondersteund door mood boards). Daarnaast verzorgen wij maatwerk- en uitvoeringstekeningen. Uiteindelijk komt hier een meubelvoorstel uit voort, voorzien van begroting en planning.

Service box 4: Totaal concept (volledig ontzorgen). Met service in deze box kunnen wij u volledig ontzorgen. In dit geval is er, net als in box 3, sprake van een vraagstelling zonder duidelijke kaders. Door middel van diverse gesprekken komen wij samen met u tot: een situatieanalyse, een schetsontwerp, voorlopig ontwerp en definitief ontwerp. Deze zijn zowel in 2D als 3D en worden o.a. ondersteund door mood boards. Hierop volgt een meubelvoorstel, voorzien van alle productspecificaties, begrotingen en planning. Naast volledige ondersteuning in de ontwerpfase, bieden wij u ook volledige ondersteuning in de uitvoeringsfase. Dit houdt onder andere in: presentatie van de plannen aan alle stakeholders, on site projectbegeleiding, samenstelling van het bouwteam en monitoring van de projectvoortgang.

Vond u dit een waardevol artikel? Deel dit dan met anderen!

Benieuwd hoe wij u kunnen ontzorgen?

Neem vrijblijvend contact op!

Jarno Meijer

Jarno Meijer

Senior adviseur projectinrichting

logo anderhalve meter - kantoor

Het 1,5m kantoor

Wij maken uw kantoor Corona-proof

Kantoorartikelen

De één-loket-gedachte

Webshop

Bestel online alle benodigdheden voor op de werkplek